19.12.17
עמותת התיירות "ארץ הגליל" פתחה תחנת מידע מרכזית לשימוש נופשים ומטיילים, בשביל שאלה יוכלו להציץ ולהכיר את מגוון האפשרויות לבילוי ונופש בגליל העליון. יותר מחמישים (50) אתרי ועסקי תיירות מהאזור כבר מפרסמים את תוצרתם בעזרת תחנת המידע, הנמצאת ב"מפגש היקב" של קיבוץ עמיעד וב"ארץ הגליל", שהיא חלק מהחברה הכלכלית לפיתוח הגליל העליון, מציעים לעסקי תיירות ויזמים נוספים להעביר חומרים ועזרי פרסום, ובכלל- לראות בתחנה הזדמנות להגיע למטיילים הפוקדים את הגליל לאורך השנה.
הכרה מהמדינה
ביום שלישי הבא (26.12) יגיעו תיירנים לכנס השנתי של עמותת ארץ הגליל בבניין המועצה האזורית. הנושאים החמים הם הצלחת העסקים לאור מדיניות "שמים פתוחים" ומיעוט המשקעים, זרימת המים והירוק שמתמהמה להגיע. מנכ"ל העמותה מאיר (כושי) לוי, מציין כי מטרת העמותה היא לעזור לכמה שיותר עסקי תיירות גלילית להגביר חשיפה, וכפועל יוצא - את רווחיהם. התיירנים - בתחומי הסעדה ויקבים, מלונות, גלריות ומוזיאונים, צימרים קטנים וגדולים, מכוורות ומדריכי טיולים - מקבלים שירותי שיווק ופרסום, ייעוץ ופיתוח עסקי, נהנים מכך מהמעמד לה זוכה העמותה מהמדינה, הרואה בה צינור למתן מענקים וככלי לגיוס משאבים עבור פעילות העסקים המקומיים.
איך משווקים חורף
בכנס סיום שנת 2017 שיתקיים במועצה יוצגו השירותים המוצעים לעסקים, דרכים להעצמת תנועת התיירים, והרצאה על דרכי שיווק בעונת החורף, ובייחוד בחורף יבש כמו זה המסתמן גם השנה. תכנים נוספים בהרצאה יהיו מידע על שיתופי פעולה בין עסקים, וכלים לתמחור נכון. את הכנס מארגנת העמותה בשיתוף מועצות אזוריות הגליל העליון ומבואות החרמון, מעברים לעידוד תעסוקה ויזמות, מעוף והחברה הכלכלית גליל עליון. כלי שיווקי נוסף, בינלאומי, הוא יריד התיירות הבינלאומי IMTM שיתקיים בתל אביב בחודש פברואר, והוא הזדמנות חשיפה גדולה לכל עסק בנפרד, ולתיירות הגלילית כמכלול, מציינים ב"ארץ הגליל". כמדי שנה יוצג ביתן משותף, בו יוצג חומרי פרסום, ובתוכו מפות של אטרקציות תיירות בעברית ובאנגלית.